VOP
Podmínky služby CoffeeMat
I. Základní ustanovení
1. Poskytovatel: Tyto podmínky služby CoffeeMat (dále jen „podmínky“) byly zveřejněny podle § 1751 a také zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), společností:
• CoffeeMat s.r.o.
• IČO: 17944023
• DIČ: CZ17944023
• Sídlo: Zelenečská 312/37, 198 00 Praha
• Zapsaná u Městského soudu v Praze, C 378587
• Kontaktní údaje:
• Email: info@coffeemat.cz
• Telefon: +420 731 269 633
• Web: www.coffeemat.cz
(dále jen „poskytovatel“).
2. Služby: Poskytovatel provozuje síť kávových kiosků, které mohou využívat:
• Registrovaní uživatelé, kteří používají mobilní aplikaci CoffeeMat (dále jen „aplikace“) za podmínky, že mají buď uloženy peníze na svém účtu, nebo zdarma v případě, že využívají sponzorované části sítě.
• Neregistrovaní uživatelé za podmínky, že zaplatili jednorázový poplatek na platebním terminálu umístěném u konkrétního kávového kiosku.
(provoz kávových kiosků a aplikace společně se všemi souvisejícími službami dále jen „služby“).
Části sítě kávových kiosků mohou být provozovány kromě poskytovatele také různými obchodními partnery poskytovatele.
3. Dostupnost aplikace: Aplikace je dostupná pro iOS a Android. Pro stažení aplikace prostřednictvím distribuční služby třetí strany (například App Store nebo Google Play) mohou být platné podmínky poskytovatele takové distribuční služby.
II. Uzavření smlouvy
1. Souhlas s podmínkami: Instalací a používáním aplikace uživatel projevuje svůj souhlas s podmínkami a potvrzuje, že se seznámil s jejich obsahem.
2. Smlouva: Poskytovatel prostřednictvím těchto podmínek činí veřejnou nabídku na uzavření smlouvy za podmínek uvedených zde. Smlouva o poskytování služeb (dále jen „smlouva“) bude uzavřena mezi uživatelem a poskytovatelem v okamžiku, kdy registrovaný uživatel potvrdí výběr konkrétního tarifu a neregistrovaný uživatel zaplatí poplatek za službu na platebním terminálu. Registrovaný uživatel je oprávněn využívat služby podle konkrétního tarifu po připsání ceny vybraného tarifu na účet poskytovatele.
3. Jazyk smlouvy: Smlouva je uzavřena v českém nebo anglickém jazyce.
4. Zveřejnění podmínek: Tyto podmínky jsou uživateli dostupné prostřednictvím aplikace nebo na webové stránce https://coffeemat.cz/vop/, a ve formátu, který umožňuje uživateli je uložit lokálně do svého zařízení a později je zobrazit.
5. Uložení smlouvy: Poskytovatel ukládá text této smlouvy, který je primárně reprezentován těmito podmínkami nebo popisem vybraného tarifu v elektronické formě. Uživatel se může kdykoli seznámit s těmito podmínkami a podmínkami tarifů přímo v aplikaci.
6. Nepodložená služba: Uživatel nemá žádný právní nárok na uzavření smlouvy.
III. Uživatelský účet
1. Registrace: Na základě registrace uživatele v aplikaci může registrovaný uživatel přistupovat ke svému uživatelskému účtu. Prostřednictvím svého uživatelského účtu se může registrovaný uživatel identifikovat pro nákupy v síti kávových kiosků.
2. Údaje: Při registraci do uživatelského účtu a používání aplikace je uživatel povinen zadávat všechny údaje správně a pravdivě. Registrovaný uživatel je povinen aktualizovat údaje zadané v uživatelském účtu, jakmile dojde k jejich změně.
3. Přihlašovací údaje: Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Registrovaný uživatel je povinen zachovávat mlčenlivost o informacích potřebných pro přístup k jeho uživatelskému účtu. Poskytovatel nenese odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetí stranou.
4. Třetí strana: Registrovaný uživatel není oprávněn umožnit třetí straně využívání svého uživatelského účtu.
5. Zrušení účtu: Poskytovatel může zrušit uživatelský účet, zejména pokud registrovaný uživatel účet nadále nepoužívá nebo pokud porušuje své povinnosti vyplývající z těchto podmínek.
IV. Aplikace a služby
1. Funkčnost aplikace: Aplikace slouží registrovanému uživateli zejména k přihlášení u kávových kiosků pomocí QR kódu, zobrazování statistik spotřeby kávy konkrétního registrovaného uživatele, zobrazování reklamních bannerů a informací o odměnách. Poskytovatel může přidávat nové funkce a měnit stávající funkce nebo je zrušit bez náhrady.
2. Dostupnost: Uživatel bere na vědomí, že aplikace ani služby nemusí být nepřetržitě dostupné, zejména z důvodu nezbytné údržby hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele nebo nezbytné údržby hardwarového a softwarového vybavení třetích stran nebo z důvodu otevírací doby a provozních omezení míst, kde se kávové kiosky nacházejí.
3. Právo na změny: Poskytovatel si vyhrazuje právo podle svého uvážení měnit rozsah poskytovaných služeb.
V. Platební podmínky
1. Podmínky a ceny: Registrovaný uživatel je oprávněn vybírat z tarifů uvedených v aplikaci a/nebo v e-shopu poskytovatele, který je dostupný na webové stránce https://www.coffeemat.cz. Podmínky používání jednotlivých tarifů (např. denní množství dostupné spotřeby kávy a rozsah dostupné sítě kávových kiosků) a jejich ceny jsou uvedeny přímo v aplikaci a/nebo v e-shopu poskytovatele. Neregistrovaný uživatel platí cenu uvedenou u kávového kiosku poté, co vybral požadovaný nápoj, který si hodlá zakoupit.
2. Platební prostředky: Registrovaný uživatel může zaplatit cenu tarifu převodem prostřednictvím platební brány Qerko. Neregistrovaný uživatel platí cenu zakoupeného nápoje prostřednictvím platebního terminálu umístěného u kávového kiosku. Uživatel se řídí pokyny příslušného poskytovatele elektronických platebních prostředků.
3. Právo na změny: Poskytovatel si vyhrazuje právo jednostranně měnit podmínky používání a ceny jednotlivých tarifů nebo objemy jednorázově zakoupených nápojů, zejména z obchodních důvodů nebo z důvodu změn nákladů na provoz sítě kávových kiosků.
VI. Prodej zboží
1. Způsob dodání: Zboží je uživateli doručeno:
• Prostřednictvím výdejního místa na adrese výdejního místa, které si uživatel vybral,
• Osobním odběrem v obchodních prostorách poskytovatele.
2. Daňový doklad: Poskytovatel vystaví registrovanému uživateli daňový doklad. Daňový doklad bude zaslán na e-mailovou adresu registrovaného uživatele. Při jednorázovém nákupu neregistrovaného uživatele poskytovatel vystaví daňový doklad pouze na základě písemné žádosti doručené na e-mailovou adresu info@coffeemat.cz spolu s naskenovaným dokladem o platbě kartou potvrzujícím provedení plat
by – platbu za zboží – na platebním terminálu umístěném u kávového kiosku. Daňový doklad bude zaslán na e-mailovou adresu, ze které byla žádost odeslána.
3. Další záležitosti: V otázkách týkajících se prodeje zboží, které nejsou doslova upraveny v těchto podmínkách, se použijí všeobecné obchodní podmínky poskytovatele dostupné na webové stránce https://www.coffeemat.cz/o-nakupu/obchodni-podminky/.
VII. Licence a používání služeb
1. Rezervace práv: Všechna práva k aplikaci a ostatnímu obsahu služeb, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránek, fotografií, filmů, grafik, ochranných známek, loga a jakéhokoli jiného obsahu nebo komponent, patří poskytovateli. Je zakázáno kopírovat, přizpůsobovat nebo jakkoli využívat aplikaci a služby nebo jejich části bez souhlasu poskytovatele v rozporu s jejich účelem.
2. Licence: Po dobu trvání smlouvy získává uživatel nevýhradní a nepřenosné právo používat aplikaci, která představuje autorské dílo chráněné zákonem č. 121/2000 Sb., o autorském právu, o právech souvisejících s autorským právem a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů. Uživatel není oprávněn poskytovat podlicence.
3. Zákaz zásahů: Poskytovatel neodpovídá za chyby, které vzniknou zásahem třetích stran do aplikace nebo používáním aplikace v rozporu s jejím účelem. Uživatel má zakázáno používat aplikaci způsobem, který by negativně ovlivňoval její provoz, a nesmí provádět žádnou činnost, která by mu nebo třetí straně umožňovala neoprávněně zasahovat nebo nesprávně využívat služby nebo aplikaci nebo jejich části způsobem, který by byl v rozporu s jejich účelem.
VIII. Technické požadavky
1. Data a aktualizace: Pro správný provoz aplikace a poskytování služeb je nezbytné, aby zařízení uživatele správně fungovalo, včetně přenosu dat a provozu použité mobilní sítě. Dále je nutné pravidelně aktualizovat operační systém i aplikaci uživatele.
2. Odpovědnost uživatele: Zajištění technických požadavků je na uživateli a není předmětem plnění smlouvy na straně poskytovatele. Uživatel je výhradně odpovědný za výdaje s tím spojené.
3. Odpovědnost poskytovatele: Poskytovatel nenese odpovědnost v případě, že aplikace není dostupná nebo nefunguje správně z důvodů na straně uživatele nebo třetí strany.